Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Pernilla - 16 november 2008 19:05

Jag har haft en ganska skön helg.

Slappat, promenerat, tvättat osv.


Idag träffades Conny o jag i Kista för en fika o surra lite allmänt.

Vi mumsade på lite lunch o sedan ville jag gå o strosa runt i gallerian och lyckades tro det eller ej hitta ett par vinterskor!


Jag hittade ett par skor i Övik av märket Rooth eller nåt. Men morsan tyckte inte jag skulle köpa dom, dels pga brist av plats på flyget och jag va ju faktiskt ute efter vinterskor. Men mamma köpte dom till mig iaf i fredags. Tack mamma! Så nu har jag ett par nya vinterskor och ett par snygga svarta stövlar. Älskar skor, tro det eller ej!

Lite feminin är jag iaf! hehe!


Det har oxå snöat idag, jaa snöat. Så jag slänger med ett kort på den lilla snö som kom o gick lika fort.


Vad har ni gjort i helgen? 



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards