Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under september 2008

Av Pernilla - 4 september 2008 18:01

Äntligen!!

Igår ringde mäklaren o jag lade två bud.

Idag ringde hon igen och sa att alla andra hade lagt sig och jag var den enda kvar. Hon ringde till säljaren och hon accepterade mitt bud!


Jag ska flytta in den 15 december.

Tyvärr så är det länge dit, 3 månader men en stor tyngd har lyfts av mina axlar kan jag lova. Känns underbart!


Så imorgon ska vi träffas, mäklaren, säljaren och jag och skriva lite papper!


Dessutom skickade jag in "Armering/Betong" provet förra veckan och igår kom det tillbaka, rättat o klart. 102 av 103 rätt.

"Hej Pernilla! Välkommen i gänget" skrev min weblärare!!

Ska antagligen ta ett till yrkesbevis när jag är klar som anläggare och det kanske blir betong och armering...vem vet?!  

Av Pernilla - 2 september 2008 20:37

Elin, Tobias, Anna o Jonas va nere i helgen.

Så på lördagskvällen åkte jag in oxå gick vi runt söder 25 varv innan vi till slut stannade på kellys på folkungagatan o käkade o drack pilsner o hade det så grymt trevligt.

Bild på efter jag hade gjort ordning mig längre ner....


Vi satt o stojade, skojade o hittade en bläckpenna, vet inte riktigt var den kom från....

Nedan kommer även saker jag hittade på min kropp när jag kom hem vid 1 tiden....


Va även tvungen att lämna en bild på Elin o mig när Elin va nere o hälsade på mig i somras på en av våra utekvällar, fan va snygga vi är!! haha!


Jaa allt som allt va det en riktigt härlig kväll!

Massa galna kort...Elin har på sin kamera kan jag tänka mig...


Annars är det jobba, plugga o stå i kan jag lova. Jobbar själv tills på torsdag denna vecka eftersom min handledare är på kurs så det blir extremt mycket att stå i om dagarna kan jag lova. Känner mig lite less just nu...


Kikade på en lägenhet i söndags oxå, jag hoppas verkligen på den så håll tummarna!!


kram på er!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards