Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Pernilla - 12 september 2008 21:16

Jag vill hylla alla störda människor.

Folk som får frispel o bara surrar som en galning elller börjar sjunga sådär rakt ut eller hoppa jämnfota, va faan som helst.


Idag stötte jag på en skönt störd människa på jobbet.

En vaktkille från Motala. Han och en tjej jobbar tillsammans och verkar ha så grymt skoj för båda två är sådär skönt störda.

Han stod på ena sidan och jag, tjejen, Gripen och två lastbilschaffisar på andra och han visste att vi stod där allihopa men han började sjunga en Whitney Houston låt i högan skyn på comradion liksom....

Sedan undrade han om vi hade några önskemål och sjöng även det.


Snacka om att bjuda på sig själv. I love it, helt underbart!
Vi behöver fler sånt folk..Kanske inte just i byggbranschen, det kryllar av dom där men annars ute i vardagen där behövs det verkligen fler lite urflippade människor.


Alltså egentligen...Om man inte är lite udda sådär o lite lagomt koko i bollen alltså hur jävla tråkigt har man inte då?


Eller vad säger ni?

Lite dåligt med kommentarer på ett tag nu...hmm.....


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards