Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Pernilla - 11 september 2008 21:05


Ett par veckor här så har jag och en snubbe på jobbet, en betongare pratat mycket musik. Jag har ju extremt skum musiksmak. Lyssnar ju efter humör än fast jag anser mig själv vara en rockbrud såklart.

80 tals pudelrock

Allt ifrån 80 talet faan! 

Men sen kan jag tycka vissa RnB artister är grymma. Justin Timberlake, Nelly Furtado gör bra låtar. Rytmen...


Men nu har jag fastnat för de här låtarna:

Kate Perry - I kissed a girl 

http://www.youtube.com/watch?v=a1Y8utsY6LY&feature=related


Och en helt ny grupp som Grodan på jobbet som jag surrat musik med varje dag med här nu ett tag. Eller tydligen heter den tyska gitarristen Axel Rudi Pell.

Jaa iaf så är denna låt värd att lyssna på oavsett vad ni har för musiksmak.

Lyssna på texten, rösten, gitarrsolona och NJUT!


http://www.youtube.com/watch?v=J9sFIbjmk9s


Metallica släpper deras nionde album "Death Magnetic". Jaa, alla dessa recensenter kan slänga sig i väggen för jag tycker alltid tvärtom iaf.

Metallica är Metallica punkt slut!



Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards