Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Pernilla - 28 juli 2009 11:29

Blir ett tag mellan gångerna man skriver nu. Tidsbrist.


Har hunnit med partyhelg med Anna o Terese på Harrys. Galet roligt!

Frida ha klippt mig, blev så nöjd så. Men nästa gång måste jag fan komma på nåt galet, vill ha en förändring tro ja!


I lördags förmiddag åkte vi ner till Sundsvall o Bauhaus för diverse inköp till morsan lya.

Det blev färg till väggar, tak o köksluckor och nytt golv till kök o hall. Bilen va smockfull kan jag säga.

Så ända sen i söndags förmiddag, jag va bakis som faaaaan, så ha vi spacklat, rivit tapet, målat taket o väggarna o grejat som fan.


Ikväll kommer Conny på besök i Övik så det ska bli så himla roligt så.

Och NEEJ till vad ni nu tror. Vi är fortfarande bara riktigt bra kompisar!

Man kan faktiskt vara det med exet!


Morsan o jag ha varit ute o tagit en timmes promenad o börjat måla igen. Nu borde färgen ha torkat så jag kan slipa hallen.


Igår va jag, Elin, Malin o Anna o tog en riktigt mysig fika på UH. Vi hade det riktigt riktigt trevligt. Vissa vänner(enbart såna jag har kvar)behöver man inte träffa varje dag eller ringa hela tiden för när man träffas så är det som det vore igår iaf. Samtalen flyter på, man skrattar o har roligt. Betyder allt för mig.

Tack tjejer för en kanon härlig fika!


Nu blire slipa hallen!

Ha det gött gott folk!

Bilder kommer kanske sen....


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards