Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Pernilla - 21 december 2009 13:10

Sjukt less på att vara sjuk nu. Suck!

Less på att vakna av att jag håller på att spy för halsen o näsan är full av snor.

Less på den dagliga morgonrutinen som innefattar ett jobbigt varvande med hosta - spotta upp - snyta om och om igen.


Sen är man så trött o slut på att man knappt orkar äta frukost som består av en ost macka.

Igår åt jag på hela dagen hela 2 ostmackor och 1 bullenspilsnerkorv med bröd.


Ska försöka packa nu iaf, har slängt ner lite grann i väskan men mer ska ju ner och alla julklappar ska ju oxå med såklart. :)


Imorgon ska jag vara inne i stan strax innan 5 tiden, där ska Jeanette o jag äta middag sen bär det av till Arlanda där vi ska springa in på Taxfree sen ska väl Jea få sig en öl oxå, jag står nog över.


Ska bli så himla härligt att få åka upp till Övik o mysa med familj, släkt och vänner.

Oxå kommer ju Magnus upp Tisdagen innan Nyår. :)


Hoppas ni får en riktigt bra Jul allesammans!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards