Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Pernilla - 3 december 2009 20:38

Det har varit en fullspäckad, tröttsam och dryg vecka.

Jag är sååå trött, såååå trött.

Känner sällan faktiskt att jag knappt orkar gå upp på mornarna men nu är det fanimej kört alltså.

Det svider i ögonen dygnet runt, jag är grinig o gäspar konstant.

Men sjuk? Nej nej! :)


Det blev tvärkallt igår morse, minus 5 helt plötsligt. Tur att man hade slängt på vinterdäcken då. Men fan vilken omställning det är när man jobbar ute.

Näshåren frostar ihop. haha!


  Ni ser, lite frost hade vi.

Lite häftigt ha vi haft på jobbet. De monterade upp x-antal meter med en annan stor kran som vanligt. Men sen monterar kranen sig själv 20 meter. Helt sjukt finns tydligen bara 3 såna i Sverige. Ni ser nog "ramen" som sticker ut lite på varje sida av skelettet uppe innan hytten. :)


Imorgon är det fredag och jag ska verkligen slappna av denna helg.

Tog ett bad nyss och det va verkligen skönt.

Nästa vecka blir det fullt ös igen sen kanske jag ska jobba nästa helg.

Nu sitter jag och lyssnar på Brolle - En sång för dom

Otroligt vacker sång.


Hur har er vecka varit?


  

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards