Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Pernilla - 17 september 2010 17:54

Nu börjar jag ruttna fullständigt.

Hade bronkit sist och nu är jag sjuk igen. Allvarligt?? Va fan!

Har aldrig haft så här ont i halsen, undrar om nån har tryckt ner en hel förpackning med rakblad i halsen på mig.

Känt mig så jävla pigg och haft sån otrolig energi både på jobbet och privat de här veckorna oxå händer detta, blir så trött!!

Nä jag är på otroligt dåligt humör nu.

Ligger här i soffan och surar som fan.

Måste ju ha världens sämsta imunförsvar genom tiderna.

Efter min antibiotikakur så började jag äta toknyttigt. Mycket frukst, grönt och rotfrukter, nötter osv. Gick ner 4 cm i midjemåttet oxå bara blaj nu av allt.


Och inte kan man snusa speciellt mycket heller när halsen gör så jäkla ont och hur elak blir man då på en skala? hmmm

Kanske är lika bra att försöka sluta...Men att finna motivation annat än halsont är svårt.

Nä nu har jag gnällt tillräckligt.

Hoppas ni andra får vara friska o krya iaf.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards