Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Pernilla - 14 november 2010 13:55

Världens bästa mamma kom ner med kusinen min och två av hennes vänner.

Det var fullt hus här i fredags, middag i kista, öl, cider, vin sen begav sig Frida och hennes vänner till city för festandet.

Mamma o jag såg lite på tv, snackade en massa och drack lite öl, vin och hade det riktigt trevligt.

I lördags blev det lite shopping för mamma och min del sen åkte vi in till stan för middag på Harry B James. Otroligt god mat som vanligt och ölen va det inte heller nå fel på. :)

Vi satt på Harry B några timmar sen åkte vi till söder för en öl på Fenix.

En riktigt mysig kväll.


Idag vaknade vi i tid, blev frukost och en promenad sedan har vi lyckats fixa lampan i hallen(vågade inte leka elektriker ensam), städat rent ovanpå skåpen i köket och börjat spackla i köket. Nu är det bara att slipa sen sätta upp väggplattorna. :)

Kusinen Frida och hennes polare kom hit för några timmar sen så de drog norrut med fullpackad bil.


Längtar till Jul nu!

Hoppas ni hade en lika bra helg som jag hade.

IStället för farsdag så väljer jag att fira mamma! Morsdag två ggr/år för min del.

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards