Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Pernilla - 11 oktober 2009 18:59

Tog tåget ner till Huddinge i fredags och blev upphämtad av Grodan och Mattias som kom direkt från jobbet.

Hälsade på herr o fru Groda och Mikaela och de är ju så underbart trevliga som vanligt. Vilket fantastiskt hus. Va riktigt roligt att gå runt i huset och kika läget medan husets historia berättades för mig. Och jag kunde inte sluta tänka på att Elin skulle verkligen uppskatta husets historia. Fantastiskt, verkligen.


Blev upphämtad av en underbar karl i Hölö hos herr o fru Groda. En lugn och härlig fredag.

Lördagen inleddes med en härlig frukost sen skogspromenad där jag höll på att skita ner mig. Mitt i en skogsglänta står en ÄLG, en stor älg dessutom.

Jag reagerade oerhört starkt o höll på att springa därifrån men lyckades behålla lugnet, hehe.

Vi vandrade vidare och när vi kom tillbaka så va älgen borta och jag började omedelbart titta mig omkring och kolla efter älgspår. När vi gick runt en liten kulle så vände jag mig om och jaa tro det eller ej så kommer den enormt stora älgen uppklampandes för kullen. Där står han i all sin makt mitt emellan några träd.

Synd att jag bara har 3.2 megapixlar men ni ser nog hur stor den är.



Sen blev det dusch, Ikea, massage, bad och god middag som avslutades med blåbärspaj.

Jaa men tro ni jag blir bortskämd eller? Inte bra alls. haha!


Åkte förbi Grodan och hämtade upp en flaska hemgjord glögg som fru Groda har gjort. Kommer att bli riktigt spännande att prova, är ju en riktig glöggälskare.



Hur har er helg varit?


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards