Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Pernilla - 18 januari 2009 15:39

Jaa, jag är med i en sån där dejting sida..tragiskt nog.

Men nu har man suttit o läst en hel del profiler som killarna där gjort och i många av dom under beskrivningen på hur personen de söker bör vara:

"En "kvinnlig" tjej som samtidigt vågar ta för sig och har lite skinn på näsan."


Vad fan menas med kvinnlig?

När jag gogglar kvinnlig så får jag mest fram kvinnans sexualitet, hur en kvinna ser ut. Så kurvor, klänningar o rosetter är kvinnligt?

Då känner jag mig inte speciellt kvinnlig. Jag har inga direkta kurvor som ett timglas direkt, rosetter tänker jag aldrig använda, klänningar händer att jag använder men inte rosa med volanger.


Ska man se söt ut, sitta med benen i kors, ha rosetter o klänningar, inte fisa och skiten luktar rosor?

Jaa då är jag verkligen inte kvinnlig och inte många tjejer jag känner heller.

En kompis till mig va tillsammans med en kille som vägrade tro att tjejer gjorde nummer 2 på toaletten tex...

Jaa, nej men det gör vi ju verkligen inte och om det nu skulle råka komma ut en liten nr 2 så luktar den rosor på sommaren. Haha!


Nämen vad är kvinnligt?

Karlarna som läser detta får hemskt gärna göra ett utlåtande, jag är nyfiken!


Sköt om er nu så ska jag äntligen gå o måla en vägg i vardagsrummet!  

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards