Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 15 december 2008

Av Pernilla - 15 december 2008 18:39

Flytten gick bra. Fick hjälp av min kära handeldare Gripen, en snabbhjälp av Conny sedan kom mamma, syrran o vovven Freja.

Två lass med släp o bilar o allt. Sedan körde mamma, syrran o jag en vända var med våra bilar osv.


Syrran har världens ettrigaste men ack så goo hund.

Det är en blandning mellan en piraya, en tasmansk djävul och en kanin. :)

Nää tydligen är det en australiensisk terrier men jag tror på ovanstående.


Idag va jag tvungen att kliva upp för att jobba, va inte speciellt sugen eftersom jag knappt sovit på hela helgen.

Men upp klev jag och iväg åkte jag motvilligt.

Va så trött så jag till och med fick höra att jag såg trött ut..illa.

Till slut började jag frysa men det hettade i ansiktet då tänkte jag neeej inte sjuk..orkar inte.

Så jag gjorde en deal med markgubben Roger så han fick ta över jobbet och jag drog hem strax innan 15 tiden.


Va även på Ikea igår o köpte lite prylar. Får väl kanske ta lite bilder sen men just nu ser det ut som ett slagfält här såå.

Sköt om er, kommer till Övik på fredag kväll!


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards