Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Pernilla - 13 januari 2008 18:04

Nu jävlar börjar mitt nya nyttigare liv.


Köpte en mixer idag..smoothies till frukost..:)


Idag serveras renskav...mums!


Detta blir en "normal" nyttigare livsändring.

Inte nån tokbantningsdynga!


Självklart kommer jag att käka nån godis o trycka i mig nån pizza men inte lika ofta som förr.


Conny o jag skulle egentligen börja träna i söndags men han är sjuk.

Så vi börjar så snart han är frisk igen. Jag har absolut ingen karaktär ibland..:( Måste ha nån att "tävla" med på nå skumt sätt. När Elin o jag tränade tillsammans på Bruks så gick det skitbra! Hälsokurser med Terese o hela köret.


O gymmet har massage oxå...det bästa!

Träningen har jag saknat grymt mycket...Har som ursäkt att jag va arbetslös o grymt deppig när jag flyttade hit...Inte bra alls. Men nu känner jag suget att få träna! Längtar!!!


kram på er!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards