Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg under augusti 2008

Av Pernilla - 2 augusti 2008 13:44

Igår blev det ett tidigt uppvaknande vid 07:00. Åkte iväg så vi va i stan innan 9.

Ställde oss i tattoo Drop in kön och väntade o väntade.

Tillslut fick vi kölapp. Vi gick o tog en paj med extremt mycket marsansås. MUMS!


Sen gick vi på söder o shoppade lite, tatuerade oss, tog en bira, mumsade på god mat, drack lite till och hade allmänt trevligt.

Senare på kvällen skulle vi träffa upp Conny o sitta på nån uteservering o bara surra o ta en öl. Men han tog med sig Louviza(fd granne)och sina arbetskamrater, 3 stycken och vi drack, surrade o hade riktigt roligt.

Vi va på Högbergs, Fenix och sedan skulle vi pallra oss till Eken men det va sån jäkla kö så då drog vi med oss alla till Centralen. Elin och jag skulle ta 02:10 bussen hemåt och resten fortsatte till Patricia.


Det var en riktigt härlig kväll. Och idag ska vi till Conny o käka middag sen ska Elin, och jag och kanske några fler, vem vet? till stan o träffa Jeanette o festa loss idag igen!!


Elin o jag firar 10 år som bra vänner i år så varför inte göra en vänskapstatuering. Så blev det och bra som fan blev de oxå!!



 


Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards