Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 4 december 2007

Av Pernilla - 4 december 2007 16:41

Många sjuka på jobbet, inte alls skoj...Magsjuka, feber, vanlig förkylning o lite bihåleinflammation...:(


Gripen, Björk, Micke, Christer o Bersa är sjuka....

Nu är vi bara Humellarna, Wedman, Åke o jag kvar som gubbar....

Maskinisterna håller sig friska iaf!


SÅ idag va jag ensam med maskin(Mats)o handjagade som en galning...

Fick kura ihop mig mellan berget o två gasledningar...Inte direkt roligt..

Stod som en ostbåge o skottade...Ha så jäkla ont i ryggen....


På torsdag sticker fan allihopa på kryssning oxå...Det blir Humellarna, Danne, Patrik, Håkan o jag bara kvar på fredagen....


Nästa helg(den 14:e) är det Julbord....Ska bli skoj som faaan!


Idag ska en av grannarna komma förbi med Newbody trosor...4 st för 150 kr. Faan va billigt...Världens skönaste boxertrosor, helt klart! :)


Igår mellan 19 - 20:30 ungefär satt jag o conny o några grannar från gården på möte i 121:an om planering av gården...

Förslaget som lagt in kostade skjortan o halva brallan så HSB va inte så inne på det direkt...O inte jag heller för den delen...För den planeringen innebar att gräsplätten utanför oss skulle försvinna o ersättas med asfalt...såå nej du tack!

Det blev några lämpliga o riktigt bra ändringar som jag höll med om helt o hållet. Blir nog bra det tillslut!


Nu är jag så trött o less så jag ska däcka i soffan innan maten....

Adios

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards