Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Pernilla - 2 november 2007 13:52

Imorse va jag i bra tid till jobbet, va där vid 6 ungefär....Bara Gripen o Mats va i våran koja...Så jag började byta om o när jag skulle ta på mig skorna så kändes det skumt...va faaan...Papper i skorna...?....

Mats kom in o jag sa...va faan jag ha papper i skorna...han såg bara förvånad o ovetande ut..sen kom Gripen....Då blev det klart...

Gripen hade stoppat sönderrivna pappersbitar i ALLA mina fickor...Plockade papper heeela dagen ur olika gömmor...Jävla Gripen!! haha!


Det är sånt där jag bara älskar alltså....Skämt o bus o sånt. Gör jobbet 100 ggr roligare att komma till....Satt o surrade med Lasse på msn nyss o berättade detta o han ska hjälpa mig komma på ett sätt att hämnas...:)


I veckan här få du passa dig Gripen!! haha


Trevlig helg allesammans!

Är det nån som ska på Fair Erotica så hojta till!!

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards