Mitt liv i ett nötskal

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Pernilla - 17 mars 2011 12:51

Tänk vad 1 år går förbi fort.

Utan att man egentligen lever det.

Helt otroligt att ett samtal med en främling kan rasera alla murar man byggt upp under 1 års tid.

Känner att jag tagit ett lite större kliv in i vuxenlivet idag. Tagit itu med en del saker och insåg att jag måste nog släppa en del av personen jag varit så länge jag kan komma ihåg. Var svårare än jag trodde, men jag tror det kan resultera i att jag blir en bättre person.

Man måste ju riva ner lite murar, våga känna och framför allt våga släppa taget för att kunna växa.


Lite blandade känslor. Många tårar, väldigt mycket olika känslor som strömmar genom kroppen och huvudet på en och samma gång. Svårt att sortera. Men i slutändan lättnad, frihet och ett inre lugn.


http://kevan.org/jh/pernillasvensson


Gå in, kolla. Känner ni mig så gå gärna in och markera 6 ord som ni tycker beskriver mig. Känns spännande att få veta vad ni tror.


Hoppas ni får en fantastisk dag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Musikstil?
 Rock
 Pop
 Rnb
 Punk

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards